1. #1
    Avatar de AmauryC2
    Amaury 34 ans

    Location
    Avignon, France
    Messages
    1
    Likes reçus
    0
    Bonjour,
    J'ai fait ma demande de WHV il y a quelques heures, il est noté " Application received". et il est marqué :
    " This application has been received by the department and will be assessed.
    Please ensure you have attached all required supporting documentation. Failure to do so may result in delays in processing. Please refer to the ‘Attach documents’ link on the left hand side of this page.
    For information regarding application processing times, please refer to service standards. Please note requests for status updates within this period will not be responded to"
    Ensuite dans "Attach documents"
    Il est noté ça:
    "Please refer to the checklist of documents for this application for more information about what to attach.
    Note:
    There are specific quality and formatting requirements when scanning documents. Refer to the help text before attaching documents.
    Providing supporting evidence
    Attach more documents
    This applicant is not required to provide any evidence at this stage based on the information provided within the application. However, the department may request further information from this applicant at a later date."

    Est ce que quelqu'un a déjà eu ça ? Que doit-je faire ? Dans les documents à joindre il à a énormément de documents demandés, à scanner, faire authentifier par le gouvernement et faire traduire certifié ... LA TOTAL QUOI !
    je suis un peu perdue là et ça me stress un peu ....
    Merci de vos réponses

  2. #2
    Avatar de toukaboce
    33 ans

    Messages
    3
    Likes reçus
    1
    Salut, je suis dans le même cas que toi, ils me demandent tous ces documents... Comment as tu fais? Tu as envoyé tous ces papiers ou juste une partie? En copie certifié?