1. #1
    Avatar de Leenu
    Lorenciya leenu 30 ans

    Location
    Orléans, France
    Messages
    1
    Likes reçus
    0
    Bonjour,
    J'ai fais ma première demande de visa working holiday le 03 mars 2019, j’ai reçu un mail me disant (This email is automatically generated. As this email is an automated notification we are unable to receive replies. Do not respond to this email address.
    Please see the attached information.
    Yours sincerely
    Department of Home Affair)


    Lorsque je vais sur mon Immiaccount il y a écrit;
    Application status: Received
    Important information
    This application has been received by the department and will be assessed.
    Please ensure you have attached all required supporting documentation. Failure to do so may result in delays in processing. Please refer to the 'Attach documents' link on the left hand side of this page.


    Dans rubrique concernant la visite médicale il est écrit : No examinations required.
    J’ai cliquer sur "Attach documents" puis sur "Checklist of documents" je ne sais pas quel document mettre étant donné que quand je clique sur la 'checklist' je tombe sur cette page: Working Holiday visa (subclass 417) document checklist
    Je ne sais pas quoi faire???

  2. #2
    Avatar de Pauline
    30 ans

    Location
    Québec, QC, Canada
    Messages
    3 272
    Likes reçus
    777
    Bonjour !
    Message de Leenu
    Lorsque je vais sur mon Immiaccount il y a écrit;
    Application status: Received
    Important information
    This application has been received by the department and will be assessed.
    Please ensure you have attached all required supporting documentation. Failure to do so may result in delays in processing. Please refer to the 'Attach documents' link on the left hand side of this page.
    Je pense que tu n'as pas d'inquiétude à avoir, je t'invite à lire ce message.