Héhé.
Tu fouines, tu fouines !
S'ils ont modifié leur système, tant mieux pour toi... Parce que cette info y était déjà à mon époque ! J'y ai cru jusqu'au moment de payer, lorsqu'ils me demandaient systématiquement une adresse canadienne/américaine...
Et même par téléphone, la pauv' nana a pas trouvé la combine... Même avec ma belle visa premier !
Et pour finir, je te copie-colle un mail en date du 14 janvier 2009:
Dear Sir/Madam:
Thank you for your email and interest in traveling with Greyhound Lines.
Tickets can be purchased using an international credit card for departure locations that offer Will Call service. If the departure station does not offer Will Call service, the ticket must be purchased at the station. For complete information about ticket purchase options, please visit our website at Greyhound.ca : Travel Information : How to Buy Tickets.
We are expanding Will Call service availability throughout Canada. If the departure station does not currently offer Will Call service, please check back periodically to see if it is offered in the future.
You may be able to obtain additional information by contacting our Fares and Schedules department at 1-800-661-8747.
If you have any further questions, please feel free to contact us again. Please include this e-mail with your response.
Sincerely,
Karen C.
Web Support Team