1. #1
    Avatar de Edy
    Edy
    Edy est déconnecté
    Eddie 41 ans

    Messages
    8
    Likes reçus
    0
    Salut,

    Je travaille pour Rogers et je peux vous faire profiter d'une offre exclusive reservee a la famille (et oui PVT c'est une grande famille ) et amis des employes : - 40% sur Rogers High Speed Internet, TV et Home Phone.

    Pour cela rien de plus simple, il vous suffit de :

    - Ne pas etre deja client Rogers pour le service demande
    - Appeler le 1-877 862 4827 (numero dedie a cette offre)
    - Donner mon numero d'employe
    - Mon nom

    Merci de m'envoyer un message privé en m'indiquant le service auquel vous avez souscris.

    Pour plus de details vous pouvez lire le message ci-dessous, ou visiter le site web www.rogers.com/friendsandfamily

    Depechez-vous car vous pouvez seulement souscrire a cette offre jusqu'au 31 Decembre 2007 !!!


    Hi – I wanted to let you know about a great offer from Rogers for the friends and family of Rogers employees.

    From now till the end of December, you can sign up for any of these great Rogers services, and get 40% off for the first year:

    RogersHome Phone:40% off the Basic Line plus 3 features package for 12 months1

    Rogers Personal Television: 40% off any of the packages below for 12 months2
    - Digital Basic
    - Digital Basic + 1 Multi-Cultural
    - VIP Package
    - VIP Package + The Movie Network
    - VIP Ultimate with Movies

    Rogers Yahoo! Hi-Speed Internet Express: 40% off for 12 months + Free Installation3

    Portable Internet from Rogers Yahoo! Hi-Speed Internet: 40% off for 12 months + 50% off the Modem4

    All you have to do is decide which services you want, and call the Friends and Family exclusive phone number, at 1-877 862 4827. Don’t forget to give my name and employee number , because you can’t get this deal anywhere else.

    For more details, check out www.rogers.com/friendsandfamily


    Offer ends December 31st, 2007 and is available to new customers in serviceable areas. Offers cannot be combined with any other Rogers offer. Subject to change any time without notice. Regular monthly rates apply after promotional periods.

    1 Customers whose accounts are in good standing and whose service is billed on the appropriate platform as identified by Rogers will not be billed for Long Distance charges. Standard per-minute and other wireless plan charges, plus taxes, are excluded. A $4.50 monthly System Access Fee (non-government fee) applies in addition to the monthly service fee. Taxes, monthly 911 Emergency Service Access and Hearing Impaired Assistance fees and a monthly recurring fee for some Long Distance plans are extra. 40% discount over 12 months applies to the Basic Line Plus 3 Features package and higher.

    2Offer Taxes and a $2.99/month/household digital access fee are extra. Basic cable and digital box required to receive digital programming. Channels and services may vary by region. CRTC linkage rules apply. Digital Box remains property of Rogers and must be returned upon termination/cancellation of service. All channels receive digital signals where cable permits.

    3 Price includes a 40% savings for 12 months ($17.98/month off regular price). Regular price for Rogers Yahoo! Hi-Speed Internet Express is $44.95/month, plus a monthly modem rental charge of $3.00, will apply after the 12-month period. Price subject to taxes and a one-time System Activation Fee of $4.95.

    4 Price includes a 40% savings for 12 months ($19.98/month off regular price) plus 50% off modem purchase ($49.95 savings). Regular price of $49.95/month will apply after the 12-month period. Regular modem price $99.95. Equipment courier fee ($9.95) may apply and taxes are required. Some conditions apply. For details on coverage, visit rogers.com/portablecoverage. Bandwidth activity limit applies.

    TMTrademarks or Rogers Communications Inc. used under license of Rogers Cable Communications Inc. ®Yahoo! is a trademark of Yahoo! Inc., used under license.
    Dernière modification par Mat ; 10/01/08 à 17:28.

  2. #2
    Avatar de lanf07
    Matthieu 40 ans

    Messages
    17
    Likes reçus
    1
    Offre valable que dans l'Ontario ou aussi au Québec et ds la ville de Québec?

    En tt cas c bien sympa de faire profiter les gens comme ça!!!

    mAt

  3. #3
    Avatar de Edy
    Edy
    Edy est déconnecté
    Eddie 41 ans

    Messages
    8
    Likes reçus
    0
    Offre valable sur l'ensemble du territoire Canadien.

  4. #4
    Avatar de Mat
    Mat
    Mat est déconnecté
    Mathieu

    Location
    Toronto, ON, Canada
    Messages
    20 583
    Likes reçus
    9 982
    Il est pas gentil le Edy ??

  5. #5

    Messages
    95
    Likes reçus
    1
    Alors excusez moi.. j'crois que j'vais devoir faire un tour par le côté anglophone parce là....moi j'ai pas compris...!! j'suis pas Multi-glotte..:laughing1..! En fait c'est une grosse promo internet...!C'est ça..??! même si j'suis pas concerné.. j'aime bien savoir ce qui s'raconte.. en gros..!! J'demande pas une traduction complète..rassurez vous..!!
    Oui bon excusez moi.. On peut pas etre bon partout.. j'suis une brêle en Anglais..et pî voila..!!
    tchao

    PS: Si , il a qd même une tête de gentil Edy!
    Dernière modification par fanchig22 ; 08/12/07 à 02:10.

  6. #6
    Avatar de levietfu
    Tue si 39 ans

    Messages
    90
    Likes reçus
    3
    c'est tres tentant tout ca...surtout que je me posais la question de prendre le cable.
    MErci Edy pour le tip.

  7. #7
    Avatar de Antho
    Anthony

    Location
    Singapore
    Messages
    453
    Likes reçus
    17
    Wow!!! Awesome!!! Merci Edy

  8. #8
    Avatar de rider
    Julien 11 ans

    Messages
    39
    Likes reçus
    0
    jss deg je serais pas installé dici fevrier ...

  9. #9

    Messages
    64
    Likes reçus
    0
    Merciii pour ce plan Edouard !!! C'est vraiment sympa

    A bientot,

    Lo

  10. #10
    Avatar de Edy
    Edy
    Edy est déconnecté
    Eddie 41 ans

    Messages
    8
    Likes reçus
    0
    Offre Terminee ! C'etait seulement jusqu'au 31 Decembre 2007 !